32691
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysem w social media /Monika Czaplicka. - Gliwice :Helion,cop. 2014. - 288 s. :il. ;23 cm.
(Onepress)
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A od tego do kryzysu tylko jeden krok... Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz się przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że Twoi klienci są aktywni w tych mediach - a są tam na pewno - przyda Ci się znajomość zasad tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
Status dostępności:
Czarna. Wyp dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138:0004.738.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 285-288.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej